Tłumacz-Translate

poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Hot day !

                         Czesc!

Nie wiem jak u was ale u mnie przez ostatnie dni bylo bardzo ,bardzo cieplo! :) Temperatura sięgła do 28°C :)) Mi osobiście w taką pogodę nic nie chce się robi ... Najchętniej idę do ogrodu ,biorę książkę , robię shake i idę na chamak... I tak po 10-20min zasypiam .  (: A co tam u was jak tam pogoda , szkoła i oceny bo u mnie slabo załapałem ostatnio 2x1, 2, 4  . Cała sobotę spędziłem przy książkach ucząc się na polski i angielski . Osobiście nie lubię ani tego ani tego przedmiotu... Ale to jest nic ksiądz ostatnio zrobił nam kartkówke z religii ... ja nie wiem po co i jak można robić kartkówki z religii :") . Ale cały czas o mnie ... jak tam u was , jakie macie oceny jaki najbardziej lubicie przedmioty? A nwm jak wy ale ja jestem w 6kl i za niedługo musze wybierać gimnazjum.. waham się nad dwoma i sam nadal nie wiem które wybrać :) No i za nie długo moje i wasze wyczekiwane wakacje !!! Czekam na nie od 1 września ;) Ja od nie dawna zabrałem się za gotowanie. Co prawda nie jestem jakimś mistrzem ale z tego co wiem znajomym to smakuje ;) Trochę się rozpisałem ale kończę bo zabieram się za lekcje życzę miłego dnia i dni ... I przede wszystkim dobrych ocen bo niestety szkoła jej wazna! Papa :*




A  na sam koniec kilka zdjęć z ostatnich dni :)!

1 komentarz:

Kontakt ze mną ! :)

Przyciski społecznościowe dostarczyły profilki.pl