Tłumacz-Translate

środa, 6 maja 2015

* Beauty *



Cześć ! Wpadłem na pomysł na post o tym czego używam do higieny codziennej :) Dostałem od was pytania na asku o to żeby robic te ~ ulubience miesiąca :P Jest 6maja wiec pisanie o kwietniu nie miało by sensu :/ ale w maju-czerwcu napewno je zrbi ! :) A co tam ciekawego u was ? widziałem ze spodobał wam się post o przyjazni dziekuje wam za motywujące komentarze i obserwowanie bo to bardzo motywuje ... I czy mielibyscie ochote na konkurs ? :) odpisujcie mi na fb i tak dalej ! Stwierdziłęm ze nie bede pisac jakis takich długich postów takch 6-8 zdan bo takie ajszybciej sie czyta ...
To tyle a zaraz dam wam zdjecia :
PAPA!








Twarz:



Nos:



Włosy:




Ciało:
Polecam wszystkie te rzeczy bo bardzo dobrze działają ! :)

2 komentarze:

  1. Ciekawi ulubieńcy ;]

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/
    Jeśli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj :] To dla mnie wielka motywacja ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo praktyczny i fajny post. Zapraszam do nas : http://newwstarss.blogspot.com
    jeżeli ci się spodoba- zaobserwuj, będziemy wdzięczne :)

    OdpowiedzUsuń

Kontakt ze mną ! :)

Przyciski społecznościowe dostarczyły profilki.pl